Bestellen
-
Het artikel staat op uitverkocht. Krijgen jullie deze artikelen weer op voorraad?
Dat verschilt per artikel. Een deel van de artikelen zijn eenmalig en een ander deel hoort bij ons vaste assortiment. Wil je een bericht als het product weer op voorraad is? Laat dan je e-mailadres achter.
-
Hoe kan ik mijn bestelling weer terugvinden?
Rechts bovenaan staat een afbeelding van de winkelwagen waar je naar de bestelde artikelen kunt gaan. -
Ik heb een kortingcode. Waar kan ik deze code invullen?
In je winkelwagen zit een vakje kortingcode. Hier kun je je code invullen, klik daarna op herberekenen. Per bestelling kan je maar één kortingcode gebruiken. -
Wat zijn de levertijden van Zinin sieraden?
Wanneer je op werkdagen bestelt en je betaling gaat via Ideal, dan wordt je order binnen 24 uur verzonden. Meestal is de bestelling dan de volgende dag in huis. -
Wat moet ik doen als ik geen bevestigingsmail heb ontvangen?
Mogelijk wordt de bevestigingsmail tegen gehouden door de spamfilter van he e-mailprogramma. Kijk daarom in de spam box. Mocht de mail daar niet tussen zitten, stuur ons even een mail. -
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Stuur ons een e-mail en dan sturen we snel jouw geld retour.
Pak je korting !
Wil jij op de hoogte blijven van onze
nieuwste aanwinsten en toffe winacties?
Vul je gegevens in en ontvang als
bonus een kortingscode van 5%