zinin sieraden webshop

Bestellen

  • Het artikel staat op uitverkocht. Krijgen jullie deze artikelen weer op voorraad?
    Dat verschilt per artikel. Een deel van de artikelen zijn eenmalig en een ander deel hoort nij ons vaste assortiment. Heb je een vraag over een bepaald artikel, stuur ons gerust een mail.

     
  • Ik heb een kortingcode. Waar kan ik deze code invullen?   
    In je winkelwagen zit een vakje kortingcode. Hier kun je je code invullen. Per bestelling kan  je maar één kortingcode gebruiken.

     
  • Wat moet ik doen als ik geen bevestigingsmail heb ontvangen?
    Mogelijk wordt de bevestigingsmail tegen gehouden door de spamfilter van he e-mailprogramma. Kijk daarom in de spam box. Mocht de mail daar niet tussen zitten, stuur ons even een mail.
     
  • Ik kan een artikel niet vinden op de website. Hoe los ik dit op?
    Op iedere pagina staat in de linkerkolom een vakje zoeken. Hier kun je een korte omschrijving invullen.

     
  • Wat zijn de levertijden van Zinin sieraden?
    Wanneer je op werkdagen bestelt en je betaling gaat via Ideal, dan wordt je order binnen 24 uur verzonden. Meestal is de bestelling dan de volgende dag in huis.
     
  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
    Ja, dat kan. Indien je een account hebt aangemaakt, kun je inloggen en je bestelling annuleren. Heb je geen account stuur ons een mail.
Pak je korting !

Wil jij op de hoogte blijven van onze
nieuwste aanwinsten en toffe winacties?

Vul je gegevens in en ontvang als
bonus een kortingscode van 10%
 

naam

E-mailadres


Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid
SLUITEN